06 Şubat 2013

Şu sıralar Dinlediğim En güzel Ballad lar ...



Duygusalığımın melankolikliğimin bu aralar tavan yaptığını daha önce söylemiştim.

Ve evet hala kurtulamadım bu halden ee bu durumda olmamın en büyük sebeplerinden biride hiç kuşkusuz bir birinden güzel balladları dinleyip kendim den geçmemdir. Başka başka dillerde yazılmış söylenmiş balladların hepsi sizi sizden kolaylıkla alıp duygu patlaması yaşata biliyor.

Son zamanlar dinlediğim balladları tek bir başlık altında toplayıp karma karışık ruh halime birde blog'um dan bakmak istedim.
Sizlerde en sevdiğiniz balladları paylaşırsanız benimle çok sevinirim :)

Haluk bilginer in polis filminde söylediği gibi "Şiddete mealim vallahi dertten " sözü gibi benimde duygusalığa mealim vallahi bu balladlar dan :) 
Beni benden alan balladları paylaşmaya başlıyalım...

Son zamanlarda dinlediğim balladları paylaşmaya karar verdim ama o kadar çoklardı ki ayıklamaktansa türlerine göre ayırmaya karar verdim. Son zamanlarda en çok dinlediğim ballad parçalar :)

(Bunlar dinlediklerimin sadece bir kaçı) ;)

İlk listem Bollywood dan parçalar olsun ...

1)Man Mohana Jodhaa Akbar..







Söz konusu ballad olunca Latin parçalarını da es geçmemek lazım :)
Benim vazgeçilmezim hiç değişmeyen bir numaram ..


  1) Marc Anthony You sang to me ...... 




5)iki güzel parçasıyla Natalia Oreiro 

Araya iki tane cazz parçası koyalım :)


1) Nat King Cole : Unforgettable
 
  
Benim en sevdiğim müzik türlerinden bir diğeri de Kelt müziğidir.Kelt ve Soprano sanatçılarının parçaları olmadan müzik listesi olmazdı zaten..


1) Loreena McKennitt : Skelling  
   





Bu kısımda biraz karışık olsun Pop mu dersiniz R&B mi dersiniz bilmem siz karar verin artık :) 

Bu parçaya bayılıyorum resmen ....
1)  Elvis Presly Can't Help falling ın love 





6) Boşuna kral dememişler adama onsuz liste olur mu hiç :)

Michael Jackson : Earth song

Ballad denince akla ilk ROCK ballad parçaları gelir ben biraz sonlara sakladım rock parçaları :)

Bu gurup hakkında birşeyler söylemem kesinlikle lazım .. Kendilerini bir blog er arkadaşım Kimbapsushi  nin dop dolu blogun daki  güzel yazılarını okurken tanıdım. Geç tanıdım ama çok sevdim. Özelikle böyle bir konser böyle bir duygu yüklü ortam olamaz. Yanılmıyorsam gurubun ayrılma kararı aldıktan sonra sevenlerine  verdikleri son konser.. Yoshiki nin göz yaşları seyircinin mükemmel uyumu muhteşemdi konseri baştan sona 2 defa izledim .. Neyse efendim karşınızda yılların dev isimlerinden biri ...
X Japan : Endless Rain 
1)





                                
                             Biraz da uzak doğuya kayalım Ve KPOP listemizi yapalım ;)

İlk parçam tabi ki yıllardır değişmeyen bir numaram ...

1) TVXQ : Bolero 
 









10) 


Bu aralar Kpop daha çok dinlediğim için diğer listeler den daha fazla video ekledim :) Birde film tadında bir klip paylaşacağım ...





Evet şimdiye kadar paylaştıklarım şu bir kaç aydır dinlediğim parçalar dan bir demet şimdi baktım da  fazlasıyla karışık bir listem varmış. Karışık ruh halimin de özeti aslında :) 





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Söz Sizde...