04 Eylül 2013

Music Bank İstanbul ....Son 3 Gün... ♥ ♥ ♥


Heyecan dorukta :) son 3 gün zaman ne çabuk aktı böyle daha iki ay önce açıklanmıştı gelecek gruplar. Ve o gruplar içinde beni en çok heyecanlandıran Super Junior grubu evet son 3 gün 3gün sonra İnşallah mevlam nasip ederse yıllardır ekrandan izlediğim grupları canlı canlı dinleyip izleye bileceğim.


Hele ki KyuHyun onun sesi benim için en özel ses onu canlı olarak dinlemek işte bu paha biçilmez olacak ♥

Şu grupların açıklanmasından sonra çok yazılar yazıldı çok şeyler atıldı tutuldu. Olmadık haberler çıktı. Gelecek grupların Türkiye deki fan birlikleri çeşitli organizasyonlar yaptı hala yapıyorlar hatta. Kimi küstü rest çekti kimi heyecandan yerinde duramadı.

Öyle yada böyle o beklenen günler usul usul yaklaştı ve şuanda İstanbul da büyük bir organizasyon var Expo günleri yapılıyor. Farklı mekanlarda açılan çeşitli stantlar çeşitli gösteriler yapılmakta music bank da bu gösterilerin bir parçası. Ben henüz gidemedim kısmet olursa konser sonrası arkadaşlarımla gitmeye niyetim var.

Henüz beklenen gruplar gelmedi onlar belki yarın belki yarından da yakın bi zamanda gelecekler. Umarım fazla tozutma dan  fazla abartmadan gelen misafirleri ağırlayıp günün tadını çıkarırız ;)

Heyecanlıyım çünkü uzak diyarlardan arkadaşım gelecek ve bizde kalacak çok mutluyum iki deli aman sabahlar olmasın ^^

Heyecanlıyım çünkü uzun yıllardır neredeyse bu günü bekliyoruz Kpop severler olarak.
Heyecanlıyım çünkü süper bi plan yaptık arkadaşlarımla Allah'ın izniyle bir aksilik çıkmazsa güzel ve dolu dolu iki gün bizi bekliyor :)
Heyecanlıyım çünkü KyuHyun'u canlı canlı dinleye bileceğim. Masal sesli mi canlı dinleyeceğim ya rüyalarım gerçek oluyor :')


Heyecanlıyım çünkü konser sonrası bir iki hafta içinde ev taşıyacağım yepyeni bir yer yepyeni bir ortam ve hayata merhaba diyeceğim. Umarım Mevlam o evle beraber şans ve huzuru benden ve ailemden eksik etmez.

Bu aralar çok dolu doluyum yeni yerler yeni heyecanlar derken günlerim akıp gidiyor.

Haa bu arada konser heyecanımı dahada artıran en büyük olaylardan biride. Gelecek grupların Türk sevenlerine gönderdikleri Türkçe mesajlar dı.

Uzun süre Super Junior dan gelecek mesajı bekledim ufak ufak diğerlerinden mesajlar gelmişti ama Suju dan gelmemişti. Ve merakla beklediğim mesaj 27 ağustos'ta geldi ve tamda düşündüğüm gibi Suju dan beklendiği gibi bir mesajdı.

KyuHyu'nun Kebap sevinci Şiwon nun yülker deyişi ve diğerlerinin sevinci gerçekten görülmeye değerdi. Uzun zamandır hep diğer ülkelere yollanan mesajları izlemiş ve bir umut beklemiş biri olarak bu mesajları ayrı bir sevinçle izledim.

Neyse efendim dediğim gibi heyecanım dorukta sizlere o muhteşem Mesajla veda ediyorum sağlıcakla kalın ;)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Söz Sizde...