15 Şubat 2014

Son takıntım...Mabel Matiz...


Son birkaç aydır sürekli Mabel Matiz dinler oldum...

Gerçekten insanı rahatlatan bir sesi var bütün parçalarını çok seviyorum...
Özelikle yolculuklarınızda size sakin sesi ve müziği ile gayet güzel eşlik edecektir..

Tüm şarkılarında gerçekten derin anlamlar taşıyan ve mesajlar olan özel insan.

Benim için özelikle " Kerem Gibi" parçası " Arafta" ve "Ah bu sefer" parçaları çok özeldir..

Yaşım Çocuk albümü müzik listemin olmazsa olmazı artık. Sesinde huzur bulduğum ender kişilerden biri Mabel Matiz umarım sanatına hiç ara vermeden devam eder.

Kerem Gibi...




Arafta...





Ah Bu Sefer...

 


Dün karşılaştığım bu parçaya da ayrıca bayıldım sürekli dinlerim artık :) Düet yaptığı kişi ile sesleri çok güzel uyum sağlamış çok sevdim gerçekten dinlenilesi bir parça..

Ceyl'an Ertem & Mabel Matiz " Kör Heves" 




Bu son takıntımı çok sevdim ben uzun uzun dinlerim artık zaten Mabel ve müziği mutlaka dinlenmeli dinletilmeli....

                                                                                                                          Asya....

1 yorum:

  1. Mabel Matiz benim çok özel bir gruptur. Özellikle arafta parçası..

    YanıtlaSil

Söz Sizde...