25 Nisan 2012


Yeni’ den Selamlar…

 


 Evet, uzun bir aradan sonra yeniden sahalara dönme vaktinin geldiğini ve artık üzerimdeki bu rehavetli havayı kaldırma zamanının geldiğini düşünüyorum.
Hayat karşımıza güzel, acı, tatlı birçok şey çıkarıyor zamanla bunlara alışmayada başlıyor insanoğlu, kimi zaman ne kadar zor geçse de bu alışma süresi, hayata ayak uydurmaya başlıyor insan.

Dünya ya bir kere geliniyor kıymeti bilinmeli, güzel layıkıyla yaşanmalı, geçen günlerin geri gelmesi imkânsız oyüzden bundan sonraki günleri güzelliklerle doldurmalı.

Diye kendinize bol enerji verdikten sonra hele ki gelen şu güzel bahar aylarında, güneşin tadını çıkarmak için kendimizi dışarı atıp temiz bir deniz havasını ciğerlerimize çektikten sonra o esen rüzgârı da yüzümüzde hissettik mi tamamdır.

Koy verin içinizdeki acıları denize doğru alsın rüzgâr götürsün, sonra başlayın ufaktan içinizden hangi şarkı
 geliyorsa onu söylemeye.

Şahsen ben denedim çok rahatladım, alışmakta zorluk çektiğim bambaşka bir yere taşınmanın verdiği tüm o stresi isteksizliği atım denize ben boğulacağıma onlar boğulsun demi ama :)

Yağmur sonrası çıkan gökkuşağı gibi renklenmeyi etrafa baktığımda içimin açılmasını umuyorum ve umarım
 gerçekleşir.

Güzellikler beklemekle gelmiyor onların peşinde koşmanız lazım. Hadi bakalım koşma zamanı :)


Asya....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Söz Sizde...