26 Nisan 2013

Mim: Güzeller İçinden Bir Seni Seçtim....



Uzun bir aradan sonra gelen yeni mim hadi bakalım bu mim pek güzel ama ;) Beni mimleyen kuzum Büşra ya tişikirler diyip güzellerimi sıralama zamanı ;)


Bu mimi mizin kuralları var öncelikle Deli Kızın kuralarına bir göz atalım…
1. Mümkünse mim başlığı benim kullandığım şekilde olsun ki sonna arayıp durmayam oluum bi zamanlar böle bi mim vardı” diye D: (ama siz daha güzel bi başlık bulursanız onuda ekleyebilirsiniz yanına sorun değil)
2. Listeyi hazırlarken gay yada biseksüel olmaları bizi ilgilendirmiyo benim kastettiğim burada cinsel tercihleri değil bahsettiğim şey tamamen bir kızdan daha güzel yüze sahip olma özellikleri.. bu yüzden listeyi hazırlarken bu ayrıntı unutulmazsa sevinirim..
3. Bide bazı aydıllar kız kılığına girdiklerinde gerçekten bir afeti devran oluyolar kabul ama sadece kadın kılığında öyle oluyolar (gerçi bence hepsi kadın kılığında füber süper oluyolar o da ayrı bi konu) bu namcalarıda liste dışı tutarsak asıl kalbe zarar olanlar ortaya çıkacaktır..
4. Listeyi en fevrıt 5 kişi ile sınırlarsak çok mu ileri gitmiş olurum? tamam 5 asil 2de yedek yapalım bu pazarlığı da kapatalım D: (sadece aydıl olmak zorunda diil listeye güzellikleriyle meşhur aktörde dahil edebilirsiniz :D)
5. Son olarak mim en fazla 3 kişiye şutlanırsa ve tek seferde 85 kişi mimlenmezse sanırım herkese mimleyecek adam kalır :D "

Top beşimizin 5 numarası ile başlayalım …

5) JYJ yin en güzel üyelerinden biri .... Kim Jae Joong



4)  şirinlik abidesi Kim Bum ..

3) Secret Garden dan tanıdığımız güzel insan Yoon Sang Hyun...


2) Gerçi ben kendisini Gomiho da siyahlar içinde sevmiştim ama kendisi tam manası ile güzellik abidesi imiş ...karşınızda 
 No Min Woo ..





1) Yıllardır güzel olarak adlandırdım durdum seni tamam pek sevemedim ama yiğidi öldür hakkını ver demişler hakkını verme zamanı geldi güzelliğini bir kez daha tasdik etme zamanı geldi.. 

Jang Geun Suk 


Sanırım ikide yedek hakkımız vardı :) Bu liste de olmalıydı değim bir diğer kişide Taemin 



Bir diğeri ise listelerin vazgeçilmezi Lee Jun Ki... 


Ben den bu kadar, bu güzeller saymakla bitmez ama mimizin kurallarına uyalım uymayanları uyaralım ... Asyalı lar güzel insanlar vesselam ... Neyse efendim Piyasada mimi yollayacak adam kalmamış iyimi birtek senin blogunda mimi görmedim o yüzden seni seçtim bacım Esracım ;) 





4 yorum:

  1. Ama ama ama o 3 numero ne öyle yaaa :'( Hiç sevmiyorum o adamı nedense :/ Öttekileri için söylenecek tek sözüm var hepiniz benim bebeğimsiniz ♥

    YanıtlaSil
  2. :) Niye ye gayet güzel herif bence :P Diğerlerine gara kalp diyon yani :)

    YanıtlaSil
  3. Yanıtlar
    1. bak oska sever arkadaşlar gelmeye başladı :P

      Sil

Söz Sizde...