23 Nisan 2013

MONEY INCARNATION ...

 

Eskisi gibi güzel izlenecek bir şeyler kalmadı. Amerikan yapımı dizileri de artık sevmiyorum aslında artık hiç sağlam yapımlara sahip ne filim nede diziler kaldı hep bir birinin aynı diziler, filmler var artık. Her şeyi çok çabuk tükettik gibi sanki neyse efendim uzun lafın kısası. İzlediğim son kaliteli dizilerden biride  Money  Incarnation dizisi idi.

Diziye gelir isek intikam dizilerinden biri idi ama hem dramatik hem komik hemde sürükleyici bir dizi olmuştu ben izlemeye onuncu bölümlerinde falan başladım ve sanırım 10 bölümü 2 günde bitirdim daha sonra  çevirileri bekledim ta ki son bölümünü dün gece 2 de izleyene kadar :)

Dizi ilk iki üç bölüm sıkabilir belki ama vazgeçmeyin ;) Kang Ji Hwan ı görene kadar bekleyin daha sonra zaten vazgeçmeyeceksiniz :) 
 
 

İnternet de dizinin konusu olarak alakasız şeyler yazmışlar hiç öyle şeyler yok ;)

Zaten Kang Ji hwanın olduğu dizi en dramatik dizi bile olsa Kang Ji hwan varsa işin içinde eğlenceli kısımların olması muhtemel diziyi bir anda başka bir boyuta taşıya bilecek mimiklere sahip :) 




Şu dizi de tek kişiyi sevmedim başrol kızını Hwang jung eum ne kendisini nede o burnu tıkanmış da zorla konuşmaya çalışıyormuş gibi çıkan hastalıklı sesini hiç sevemedim :)

Neyse ki dizide çok çok fazla bi sahnesi yoktu :) Güzel kız olmadan önceki şişman kız hali de ayrı bir komediydi Allah aşkına öyle şişman mı olur len o eller ne ya.. Kızın zayıflamak için gittiği doktor güzel bir hatırlatmaydı tabi 200 Pounds Beauty filmini izleyenler hatırlayacaktır ;)

Hele ki kızın Kang ı ilk öptüğü sahne tam manası ile komediydi kesinlikle orayı izlemelisiniz :) 


Dizi hakkında yorum yapmak istemiyorum çünkü ne söylesem spoiler girer anlatmaya kalksam da baya karışık bi sonuç ortaya çıkacağı için hiç kafa karıştırmanın bir manası yok :)
Söyleye bileceğim tek şey paranın insanlara neler yaptıra bileceğini tek tek göstermişler.


Trailer : Tık Tık ;)



Pek fazla müzikleri ilgimi çekmese de sadece bi parçasını çok sevdim özelikle başlangıcı buyurun:  




                                                                                                                                                        Asya..

2 yorum:

  1. o hastalıklı ses olayını bende 'my name is kim sam-soon' da yaşamıştım, zordur bilirim :)
    kang ji hwan ı da severim, izlenecekler sıramın peşine taktım bunuda :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu kızın burnunda kesinlikle et falan var belli insanı yoran bi sesi var zorluyo insanı ama Allah tan çok ortalıkta dolanıp konuşmuyor:)

      İzlemeni tavsiye ederim güzel diziydi ;) İyi seyirler şimdiden..

      Sil

Söz Sizde...