02 Mayıs 2013

Mim : Anime Club ..



Hoop yakaladım terliğini de  mimi de  :) Neyse efendim yeni bir mimle daha karşınızdayım :) Bacım Bahar ımın yolladığı mimi pek bir sevdim animeler ve karakterlere zaten ayrı bir sevgim olduğunu bir çok kişi bilir neyse geçelim mimi mizin kurallarına ...

Mim kuralları: 3 gün içinde  paslanan mimi cevaplamakla yükümlüsünüz yoksa mim bir köşede harakiri yaparak suskunlar mahallesine taşıyormuş kendini ;
Başkalarına yeni animeler hakkında bilgi vermek olduğundan mimi anime izleyen herkese paslayabilirsiniz , çekinmeyin. 






                                       HANGİ TÜR ANİMELERİ İZLİYORSUNUZ ? 

Müzikal ,Shounen , Shoujo açıkcası hoşuma giden tüm animleri izlemeyi seviyorum yada sıkılana kadar :)





                               ANİMELERDE TOP 5'İNİZ NEDİR ? 

5. La Corda D'oro : : Bu anime yi çok severek izlemiştim bir kere ana konu da keman var ki her bölümde ah ulan keşke bende böyle keman öğrene bilseydim diye çok iç geçirmiştim :)

4. Gintama : Bu anime yi çok seviyorum diğer tüm animler le dalga geçmelerine bayılıyorum hepsi bir yana gintoki nin o baygın bakışlarına rahatlığına hayranım :)  

3.One Piece : Eski ama en uzun soluklu animeler den biri her ne kadar filler kısımları sıkıcı olsa da izlemesi de bir o kadar zevkli ;)

2. Naruto : Naruto da oldukça uzun süredir yayınlanan bir anime farklı konusuyla ve kendine has felsefesiyle özelikle de kakashi siyle sizi kendine bağlaya bilecek bir anime ..

1.Bleach : Kesinlikle bir numaram ve hiçte bir numaradan inecek gibi durmuyor karakterler olsun konusu olsun çok güzel ve sürükleyici bir anime ki izlediğim animler içinde Fillerini bile severek ve heyecanla izlemiş biriyimdir :)






Göz Koyduğunuz 5 Kız Karakter ? ( Anime - Manga) 

5.Nodame dağınık lık içinde mükemmel düzenine hayran olduğum aynı zamanda piyano çalarken ki kendini müziğin ritmine bırakışı yokmu ...

4.Tusunade hatun oldukça büyük tür ama hala 20 lik çıtır kıvamında kalmasının formülünü bi öğrenemedik , hepsi bir yana hatun kadınların öncüsü olacak biridir Efsanevi Sannin  nin tek kadın üyesidir ve hokage olmuş bir liderdir ..

3. Yoruichi kedi kızımız hatun hem çok güzel bir siyah kediye hemde çok güzel bir bayana dönüşe bilen biridir :) Kedi halini özeliklede urahara sanla olan muhabbetlerinide ayrıca seviyorum :)

2.Hiyori erkek fatma kılıklı kırmızı eşofmanlı halini rahatlığını çok seviyorum...

1. Neliel kendisi nel iken ayrı bir şirinlik abidesi neliel iken de afeti devran olan hatun :)





Göz Koyduğunuz 5 Erkek Karakter ? ( Anime-Manga) 

5.ilk göz ağrım diziye gizemli havalı erkek halleri ile giren ve bir çok kişiye Anthonyi unutturan terry  ne sevmiştik ulen seni :)

4.  Zeki ve bi o kadar da acayip kişiliğe sahip, izledikten sonra bir müddet onun gibi oturduğumu ve eşyaları tuttuğumu fark ettiğimde çoktan iş içten geçmişti çünkü çoktan  L dan etkilenmiştim bile :) 

3.Byakuya sevgisini gösteremeyen her daim cool olan adam hele o sakuralarını  saldığı anlar yok mu değmeyin keyfime ^^

2. Grimmjow Haşin mavişim benim sağ yandan iskeletleri  görünen göbek deliği olmayan sevdiceğim ne sevdimdi  be seni :)

1.İchigo aslında buna her olayın başında  arkadaşları ailesi kolusu komşusu herkes için kendini feda etme hallerine gıcık olsam da kerata her defasında bam başka hallerde ve güçlerde yenilenip yenilenip karşıma çıktığı için pek bi seviyorum :)   



    



Cosplay Partisine Gidecek Olsaydınız Cosplayini Yapacağınız 3 İsim Ne Olurdu ? ( Anime -Manga)

Bayan karakter olarak Yoruichi olurdum ^^ Erkek karakter olsaydım da Uraharasan olurdum :)




 



Kesinlikle Animesini Çıkarmalılar dediğiniz 3 Manga Nedir ? 

Öncelikle ben manga okumam ne bilim animenin tadını alamıyorum :) ama şuanda anime olarak bitten ama manga olarak devam eden benim en en çok sevdiğim anime Bleach in devam etmesini isterim başkada bişi istemem anime dünyasından :) 


Ha bide mümkün olsaydı Totoronun devam etmesini isterdim :'(
 
 




Ben Bleach Bleach ve Bleach diye cevap hakkımı kullanıyorum :)  




Aaa bitti mi ben daha devam ediyodum ya tüh neyse efendim çok bi anime geçmişim olmasa da bildiklerimi sevdiklerimi sizlerle paylaştım ama bu mimin bir eksiğini söylemek istiyorum kesinlikle Ost lar anime müzikleri ile ilgili sorunun olmamasına üzüldüm neyse oda bir başka mime diyelim ve mimi anime ile bütünleştiğine inandığım animeler hakkında bilgi almak istediğimde ilk danıştığım insana Büşrama  ve sevgili çıtır bacılarım dan Selinime paslıyorum hadi bakalım kolay gelsin :) 

                             
 Asya...




2 yorum:

  1. Ellerine sağlık kısa zamanda yazmışsın maşallah :P

    Pis Gitmiş yine Byakuma yer vermiş listede huh

    YanıtlaSil
  2. Saol bacım sorular çok kolay geldi hemen yapıştırdım cevaplarını :D

    Ama ama ama Byakuyasız listemi Allah aşkına :P

    YanıtlaSil

Söz Sizde...