19 Ocak 2012

Lapa Lapa Yağıyor Hayallerim




Hayal kurmak her insanın doğasında var olan bir duygu, istemek gibi bişeydir.Hayal kurmak umut dünyası değilmidir aslında.Zengini,fakiri,kırgını ,yanlızı her insanın mutluluk arayışıdır hayaller.

Kimimiz özenerek detaylarını atlamadan kurarız hayallerimizi. Kimi zaman olma olasılığı olmayacak kadar uçuk ve bir okadarda büyük hayaller kurarız, kimi hayallerimiz suya düşer üzülürüz. Ama hayal kurmaktan vazgeçmeyiz vazgeçemeyiz o anlık yaşatığı mutluluk,umut  duygusu herzaman güzeldir. Hayalerimizde en çok umutlarımıza yer veririz ve devam ederiz. Onu kafamızda kendi dünyamızda en özel en samimi duygularımızla işlemeye içimizden geçirmeye başlarız .

Hayaller dünyası o kadar büyük o kadar çok hayal vardır ki içinde zamanla değişen duygular,durumlar oluşur ve bin bir çeşit hayal çıkar ortaya. Aşka ,umutlarımıza, geleceğimize dair hayallerimiz olur .Gün geçtikçe değişir sürüp gider hayaller. Zaman la büyürsün bazen küsersin hayal kurmam dersin ama her geçen gün özlemini duyarsın ,arkanı dönüp gidemezsin istediğin şeye yada aslında içinde var olan sana..

İçimde bir sızı bir sıkıntı var....

Bugün fark ettim de ben hayallerimi dolaba kitlemişim, uzun zamandır hayal dünyamın kapısını kitlemiştim,  benim içingerçekten zor  taşıması zor günler geçiriyorum. Belki de bu yüzden hayallerime arkamı döndüm, onları orada bıraktım. Ama fark ettimki onlarsız daha da zorlanıyorum, ihtiyaç duyduğum duygularım, özlemlerim, umutlarım yok artık yanımda.
Bana eşlik eden umutsuz anlık mutluluklar ,bitsin bütün bunlar nasıl bitiyorsa bitsin de,kaldığım yerden devam edeyim beklentisinden başka birşey değildi.. Hopp kendine gel deme zamanı gelmişde geçiyor bile.

Derin bir nefesle açtım hayallerimi kitlediğim kuytu dolabın kapısını.

Ama o beklediğim eski uçuk kaçık ama benim olan umutlarım,beklentilerim hepsi benden uzakta bana küsmüşlerdi.

Gökyüzüne saldım tüm nefessiz kalmış duygularımı...Lapa lapa hiç durmadan karlar la beraber usulca yağdılar üstüme. Evet üzgündüm benden uzaklaşan hayallerimi izlerken. Yaşanmışlıkların ,yaşananların hıncını onlardan almıştım istemeyerek fark etmeden. Ama bu gün lapa lapa gözlerimin önünde yağarken yeni güzel hayallere yervermeye niyetlendim sayelerinde, teşekkür ederim. Umutlarım beklentilerim özlemlerim.. Sizleri uğurluyorum ama elveda demiyorum yine beklerim herzaman iç dünyamın kapıları açık sonuna kadar sizlere ve gelecek olan umutlara yeni hayallerime .

Artık anladım sizsiz olmuyor yürümüyor , beni ben yapan duygularım, duygularımın özgür mekanı hayallerimin  dünyası. Yeniden ayaklanma, koları sıvama zamanı geldi. Yeni umutlara yer açama vaktidir artık... Hoş geldiniz umutlarım hoşgeldiniz yeni dünyama ....

Asya .....                                                 Dinlenilesi ....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Söz Sizde...