09 Ocak 2012

Loreena yı Dinliyorum Gözlerim Kapalı…



Loreena mckennitt  benim için özel vazgeçilmez sanatçılardan biridir..

Loreena nın müziklerine ihtiyaç duyarım zaman zaman, müzik ruhun gıdası demişler ya benim bünyede arada lorenna nın sesine müziğine ihtiyaç duyar. Lorenna ve onun eşsiz sesi, tarzı insana en çok bulutların kurşuni renge büründüğü zamanlarda, yalnız kaldığınızda, rahatlamak istediğinizde, derin bir nefes alıp huzuru aradığınızda, yanınızda kulağınızda olması gereken özel bir ses.

Lorenna nın Kelt, New age tarzı beni benden alalı çok uzun yıllar oldu. Lorenna ile ilk tanışmam Nilüferin Çok Uzaklarda parçası ile oldu müziğinin Lorenna ya ait olduğunu öğrendiğim dönemde gerçekleşti. Diğer şarkılarıyla tanışmam abimin aldığı THE VISIT albümü sayesinde oldu. Lorenna yı tanıdıktan sonra sırasıyla Enya, Sarah BRIGHTMAN, Emma Shapplin gibi isimler ile devam etti.
Eğer newage, kelt tarzına ilgi duyuyorsanız tavsiye ederim. Loreenna McKennitt  benim için bir numara dır.


Loreenna McKennitt kimdir Buyrun..

En sevdiğim parçalarından sadece ikisi...İyi dinlemeler ....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Söz Sizde...