02 Ocak 2012

Selam

Selam
Nasıl başlayacağımı nerden söze girsem bilemedim,  ilkyazım mazur görülür artık.
Zaten ilk söze girme konuların da hep başarısızdım. Oldum olası ilkleri sevmezdim zaten ilk sözlüye kalkan kişi olmaktan hep nefret ettim çocukluğumda da ilk banyoya sokulan kişi olmaktan nefret ederdim. Ama sonradan fark ettim ki ilk olanlar, benim gibi aman hoca çağırdı çağıracak telaşı yaşamı yo gayet rahatlardı (Çalışmadığımdan değil utangaçlığımdandı hep bu yaşadıklarım :P ) İlk olmak iyiydi aslında ilk olmanın verdiği şaşkınlığı üstünden atana kadar her şey olup bitiyordu sonrasında rahat pozisyonuna geçiyordun ohh mis.
 

Neyse efendim uzun lafın kısası benim için ilk ve farklı bir durum olacak blog yazmak.Umarım üstesinden gelirim bu işin. Sevdiğim, sevmediğim her konuşulası konularla burada bir şeyler karalamaya niyetliyim  hadi bakalım bindik bir alamete gide yoz kıyamete aminin… 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Söz Sizde...