06 Şubat 2012

Rüyadan Şarkılar Söyleyerek uyanmak…




Rüya görmek bana hep gizemli gelmiştir, severim rüya görmeyi bazen korkutsa da, rüya gördüğüm zamanlar bambaşka dünyalara gittiğimi hissederim. Rüya görmek güzeldir ama uçurumdan düştüğümü ve bir türlü yere çakılamadığımı gördüğüm rüyalardan nefret ederim, nefes nefes kalkmışımdır hep bu tarz rüyalardan. Ama kimi rüyalar da bi o kadar güzeldir, mutluluk vericidir.
En çokta rüyamda söylediğim bazı şarkıları söyleyerek uyanmak, ya da komik saçma sapan bir sözü görüntüyü net bir şekilde hatırlayarak uyanmak en güzelidir.

Dün gece gördüğüm rüya çok güzeldi uzun zamandır hiç bu kadar mutlu uyandığımı hatırlamıyorum. Rüyamda sadece 2 renk vardı yeşil ve beyaz her şey bembeyaz her yer yemyeşildi ve rüyamda sürekli söylediğim arka fonda sürekli çalan bir parça vardı. O anki ortama o kadar uygun bir parçaydı ki düşündükçe gülümsüyorum rüyadan şarkıyı söyleye söyleye uyandım.
Uyanır uyanmaz bilgisayarı açıp Sarah Brightman & Andrea Bocelli - Time to Say Goodbye parçasını açtım tekrar tekrar dinledim.
Ne yalan söylim parçayı uzun zamandır dinlememiştim ve daha önce hiç sözlerinin çevirisine bakmamıştım. Sabah İngilizce den yapılan çevirisine baktığım zaman son zamanlarda beni anlata bilecek özel bir parça olduğunu fark ettim ve parçayı daha bi sevdim :)

Rüyadan şarkılar söyleyerek uyanmayı seviyorum, günüme enerji ve mutluluk katı işte bunu seviyorum…

 
Parçanın çevirisi Buyurun...
 
Buyurun parça…
    Asya...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Söz Sizde...